Atenció!

Per poder veure o escoltar els programes de ràdio i de vídeo, necessites el Real Player Basic. Descarrega-te'l aquí.

13 de gener 2008

Publicitat

Primer van llançar milers de pilotetes de colors pels carrers de San Francisco, després van orquestrar una explosió de pintura multicolor a Glasgow, i ara la gent de Fallon ha decidit inundar de conills de plastilina la ciutat de Nova York per vendre les pantalles Bravia de Sony. L'espot està fet amb la tècnica de l'stop-motion -que consisteix a gravar les seqüències foto per foto- i és, probablement, el projecte més ambiciós fet amb aquesta tècnica. Michel Gondry havia de ser l'encarregat de dirigir-lo, però al final l'artífex de la peça ha estat el realitzador Frank Budgen, conegut per anuncis com Tag, Double Life o Mountain. Els ingredients que Frank Budgen ha fet servir per realitzar l'espot Play-Doh són: 189 conillets, 2.5 tones de plastilina, 1 conill de 9 metres d'alçada, 6 càmeres i la feina de 40 animadors de l'empresa Passion durant tres setmanes. L'espot es completa amb una banda sonora de luxe: la cançó "She's a Rainbow" dels Rolling Stones.D'altra banda, la polèmica està servida, ja que hi ha molta gent que ha denunciat a Internet que la idea de l'anunci ha estat plagiada d'algunes il·lustracions dels artistes KozyNDan.